Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.powiatrawski.pl

Treść strony

Infolinia konsumencka 801 440 220

Masz problem? Pomożemy! Rusza nasza Infolinia Konsumencka 801 440 220

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów dzwoniąc na numer Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub 22 290 89 16.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów uruchamiają Infolinię Konsumencką dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220. Porady nie będą natomiast udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

"Często nie jesteśmy pewni, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów, bądź cieknącego czajnika elektrycznego. Teraz mamy możliwość bezpłatnego uzyskania odpowiedzi na te i podobne pytania od prawników - ekspertów z dziedziny prawa konsumenckiego. Poprzez uruchomienie Infolinii chcemy zachęcić nas wszystkich - konsumentów do odważnego egzekwowania swoich praw" - mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

logo UOKiK

Zadanie „Infolinia Konsumencka” jest realizowane dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Góraj
    data wytworzenia: 2017-08-10
  • opublikował: Bogusław Misztal
    data publikacji: 2017-08-10 12:44

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5329
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-10 12:28:51