Infolinia konsumencka 801 440 220, 222 66 76 76
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów dzwoniąc na numer Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 lub 222 66 76 76.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów uruchamiają Infolinię Konsumencką dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220. Porady nie będą natomiast udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
"Często nie jesteśmy pewni, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów, bądź cieknącego czajnika elektrycznego. Teraz mamy możliwość bezpłatnego uzyskania odpowiedzi na te i podobne pytania od prawników - ekspertów z dziedziny prawa konsumenckiego. Poprzez uruchomienie Infolinii chcemy zachęcić nas wszystkich - konsumentów do odważnego egzekwowania swoich praw" - mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Zadanie „Infolinia Konsumencka” jest realizowane dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
uakonsument.uokik.gov.pl - Ваші права в Польщі – ПОСІБНИК ДЛЯ СПОЖИВАЧА
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Górajdata wytworzenia: 2017-08-10
- opublikował: Bogusław Misztaldata publikacji: 2017-08-10 12:44
- zmodyfikował: Bogusław Misztalostatnia modyfikacja: 2023-04-17 11:58