Wydanie wtórnika prawa jazdy z powodu zniszczenia
Niezbędne dokumenty:
- dowód osobisty
- 1 fotografia ( 3,5/4,5 cm.) z widocznym lewym uchem
- wypełniony wniosek
- kserokopia zniszczonego prawa jazdy wraz z oryginałem do wglądu
- dowód wpłaty
Wszystkie sprawy związane z uzyskaniem uprawnień do prowadzenia pojazdów oraz skierowań- załatwia osoba zainteresowana osobiście.
Termin załatwiania sprawy wynosi około 7 dni roboczych od daty wysłania zamówienia do PWPW po skompletowaniu akt kierowcy.
Opłaty:
- za składany wniosek-5zł. – opłata skarbowa
- za każdy załącznik- 0,5zł.- opłata skarbowa
- opłata za wydanie uprawnień- 70zł.
Wszystkie opłaty można wnieść w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej przy ul.Tomaszowskiej 8.
Informacji udziela:
Wydział Komunikacji Dróg i Transportu tel. 046 814 56-58 , fax:046 814 56-57
w godzinach:
poniedziałek ,środa,czwartek ,piątek 8.00-15.00
wtorek 8:00-16:00
drukuj (Wydanie wtórnika prawa jazdy z powodu zniszczenia)
Metryka
- data wytworzenia: 2005-06-16
- opublikował: Monika Walczakdata publikacji: 2005-06-17 09:44