BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej

  • Środowisko i Budownictwo »
  • Karty informacyjne »
  • Karty typu A,B,D,E -2010 »
  • Karty Typu A-2010 »

 

 
Lp.
Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1
 Numer wpisu
70A/10
2
 Zakres przedmiotowy wniosku
Wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów dla „ATRIA” Paweł Fijałkowski, miejsce zbierania: Kurzeszyn działka nr 217/12, gm. Rawa Mazowiecka.
3
 Znak sprawy
OS.EL.7664-3/10
4
 Data złożenia
05.08.2010 r.
5
 Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki
 organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
„ATRIA” Paweł Fijałkowski, ul. Apenińska 4/51, 01-493 Warszawa.
6
 Wyszczególnienie załączników do wniosku
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, informacje określone w art. 28 ust. 4 Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, mapa z zaznaczonym miejscem magazynowania odpadów, dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
7
 Nazwa organu - adresata wniosku
Starosta Rawski
8
 Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki
 organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego)
Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej; Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa tel. 814 38 71    pok. 302
9
 Informacja o sposobie zakończenia postępowania
 (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
Wydanie decyzji
10
 Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
Brak
11
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
-
12
 Uwagi
brak
 
 
 
 
 
  • opublikował: Monika Walczak
    data publikacji: 2010-11-26 12:11
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 11:04:23
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net