Lp.
|
Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
|
|
1
|
Numer wpisu
|
70A/10
|
2
|
Zakres przedmiotowy wniosku
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów dla „ATRIA” Paweł Fijałkowski, miejsce zbierania: Kurzeszyn działka nr 217/12, gm. Rawa Mazowiecka.
|
3
|
Znak sprawy
|
OS.EL.7664-3/10
|
4
|
Data złożenia
|
05.08.2010 r.
|
5
|
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki
organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
|
„ATRIA” Paweł Fijałkowski, ul. Apenińska 4/51, 01-493 Warszawa.
|
6
|
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, informacje określone w art. 28 ust. 4 Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, mapa z zaznaczonym miejscem magazynowania odpadów, dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
|
7
|
Nazwa organu - adresata wniosku
|
Starosta Rawski
|
8
|
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki
organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego)
|
Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej; Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa tel. 814 38 71 pok. 302
|
9
|
Informacja o sposobie zakończenia postępowania
(numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
|
Wydanie decyzji
|
10
|
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
|
Brak
|
11
|
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
|
-
|
12
|
Uwagi
|
brak
|