BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej

  • Starostwo Powiatowe »
  • Wydziały Starostwa »
  • Wydział Infrastruktury »
  • Oddział Komunikacji »
  • Rejestracja Pojazdów »
  • Jak wyrejestrować pojazd z powodu jego trwałej i zupełnej utraty ? »

Wyrejestrowanie pojazdu z uwagi na jego trwałą i zupełną utratę

Niezbędne dokumenty:- dokumenty potwierdzające trwałą utratę pojazdu, dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, jeżeli była wydana, tablice rejestracyjne

Opłata skarbowa:
- za składany wniosek – 5 zł.
- za każdy załącznik do składanego wniosku- 0,5 zł.


Osoby zamieszkujące oraz firmy posiadające siedzibę na terenie powiatu załatwiają sprawy związane z rejestracją pojazdów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej przy ul.Tomaszowskiej 8 .

w poniedziałki ,środy ,czwartki i piątki w godzinach 8.00- 14.00

a we wtorki  w godzinach  8.00.- 15.00

Informacja telefoniczna:0-46 814 56-58

Dowody rejestracyjne odbiera się osobiście w siedzibie Starostwa oddając pozwolenie czasowe jeżeli było wydane i przedstawiając dowód osobisty i kartę pojazdu (jeżeli była wydana).

 

Sprawy związane z rejestracją pojazdów załatwiane są w Starostwie Powiatowym  w Rawie Mazowieckiej  w godzinach:

  • data wytworzenia: 2005-06-16
  • opublikował: Monika Walczak
    data publikacji: 2005-06-16 15:18
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 15:29:26
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net