BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej

  • Starostwo Powiatowe »
  • Wydziały Starostwa »
  • Wydział Infrastruktury »
  • Oddział Komunikacji »
  • Rejestracja Pojazdów »
  • Jakie dokumenty należy przedstawić w przypadku zbycia pojazdu ? »

Zbycie pojazdu zarejestrowanego

W przypadku zawiadomienia o zbyciu pojazdu zarejestrowanego należy przedstawić pisemną informację wskazującą nabywcę pojazdu.
(dokument potwierdzający przeniesienie prawa własności)
- przedstawić dowód osobisty

Opłata skarbowa:
- za składany wniosek – 5 zł.
- za każdy załącznik do składanego wniosku- 0,5 zł.


Sprawy związane z rejestracją pojazdów załatwiane są w Starostwie  Powiatowym  w Rawie Mazowieckiej przy ul.Tomaszowskiej 8 w godzinach:

w poniedziałki , środy ,czwartki i piątki w godzinach 8.00- 14.00
we wtorki w godzinach  8.00.- 15.00

Informacja telefoniczna:0-46 814 56-58

Dowody rejestracyjne odbiera się osobiście w siedzibie Starostwa oddając pozwolenie czasowe jeżeli było wydane i przedstawiając dowód osobisty i kartę pojazdu (jeżeli była wydana).

  • data wytworzenia: 2005-06-15
  • opublikował: Monika Walczak
    data publikacji: 2005-06-15 13:44
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-01 13:40:39
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net