BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej

  • Starostwo Powiatowe »
  • Wydziały Starostwa »
  • Wydział Infrastruktury »
  • Oddział Komunikacji »
  • Rejestracja Pojazdów »
  • Co należy zrobić w przypadku zagubienia tablic rejestracyjnych ? »

W przypadku zagubienia tablic rejestracyjnych organ rejestrujacy na wniosek właściciela pojazdu wydaje nowy dowód rejestracyjny i tablice rejestracyjne z nowym numerem rejestracyjnym

Niezbędne dokumenty:- oddanie dotychczasowego dowodu rejestracyjnego
- przedstawienie karty pojazdu jeżeli była wydana złożenia przez właściciela stosownego oświadczenia pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań
- przedstawienie dowodu osobistego

Opłata skarbowa:
- za składany wniosek – 5 zł.
- za każdy załącznik do składanego wniosku- 0,5 zł.

Opłaty administracyjne:
- dowód rejestracyjny 48,00 zł
- znaki legalizacyjne 11.00 zł
- nalepka kontrolna 16.50 zł
- pozwolenie czasowe 16.50 zł lub 12zł w przypdku rejestracji z urzędu
- nalepki na tablice tymczasowe 11.00 zł
- tablice samochodowe 80.00 zł
- tablice motocyklowe 40.00 zł
- tablice motorowerowe 30.00 zł
- indywidualne 1000.00 zł

Za wydanie tablic tymczasowych:
- samochodowych 30.00 zł
- motocyklowych 12.00 zł
- motorowerowych 12.00 zł

Wszystkie opłaty można wnieść podczas załatwiania sprawy w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej przy ul.Tomaszowskiej 8


Sprawy związane z rejestracją pojazdów załatwiane są w siedzibie w Starostwie w godzinach: w poniedziałki ,środy ,czwartki i piątki w godzinach od 8.00.-14.00, we wtorki od godziny 8.00-15.00.


Informacja telefoniczna:046 814 56-58


Dowody rejestracyjne odbiera się osobiście w siedzibie Starostwa przedstawiając dowód osobisty, pozwolenie czasowe i kartę pojazdu jeżeli była wydana.

  • data wytworzenia: 2005-06-15
  • opublikował: Monika Walczak
    data publikacji: 2005-06-15 13:30
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-01 16:38:05
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net